Nastopanje v javnosti
Trajanje
16 pedagoških ur v obliki delavnice.
Namen
Na usposabljanju bodo udeleženci pridobili osnovno znanje, spretnosti in veščine za učinkovito nastopanje v javnosti in medijih.
Cilj
Udeleženec ozavesti svoje govorne sposobnosti in posebnosti ter jih nadgrajuje z vajami na seminarju. Spozna elemente učinkovite priprave in prepričljive izvedbe javnega nastopa. Usvoji nastop pred kamero in mikrofonom; nauči se dati kratko in jasno izjavo za javnost.
Vsebina
- Pomen in uporabnost retorike pri delu,
- elementi dobrega nastopa (verbalna in neverbalana komunikacija),
- učinkovito argumentiranje različnih mnenj,
- učinkovita izvedba nepripravljenega govora,
- spontanost v pripovedovanju napisane vsebine,
- obvladovanje treme za prepričljivost in pridobitev zaupanja poslušalca,
- posebnosti radijskega in televizijskega nastopa.
Metode dela
Diskusija, izkustvene vaje, igre vlog − individualne in skupinske vaje, nastopanje in videoanaliza, študije primerov.
Navedba virov dela
- Carton, J. S., Kessler, E. A. in Pape, C. L. (1999). Nonverbal decoding skills and relationship well-being in adults. The Journal of Nonverbal Behavior, 23 (1), str. 91−100.
- Clayton, P. (2004). Poslovna govorica telesa. Ljubljana: Prešernova družba.
- Enkelmann, N.B. (1997). Moč Retorike. Kranj: Vernar consulting.
- Gruban, B., Verčič, D. in Zavrl, F. (1997). Pristop k odnosom z javnostmi. Ljubljana: Pristop.
- Lerche, R. (1996). Veščine javnega nastopanja. Radovljica: Skriptorij.
- Poler, M. (1997). Novinarska etika. Ljubljana: Magnolija, d. o. o.